A
- Ace
- eliminarea întregii echipe a adversarului (nu doar individual)
- Active
- capacitatea activă
- AD
- daune de atac, daune fizice
- AP
- puterea de abilitate care afectează daunele magice
- Armor
- armură, împotriva daunelor fizice
- Attack penetration
- valoarea protecției fizice per atac
- Attack Speed
- viteza de atac
- Auto attack
- lovitură/împușcătură de bază
B
- B, Back, Retreat
- înapoi la început
- Ban phase
- secțiunea de expulzare
- Baron Nashor
- cea mai puternică creatură din junglă, înfrângerea lui crește toate valorile de luptă (temporar)
- Base
- o bază de la care jucătorii pornesc și la care se întorc
- BG
- bad game, a fost un joc prost
- Blue buff
- întărire de culoare albastră, regenerare de mana și reducere a timpului de cooldown (temporară)
- Bush
- un tufiș în care jucătorii se pot ascunde
C
- CD
- cooldown, rata de reîncărcare a capacității
- Champions
- eroii jucabili ai jocului
- CS
- creeps, toate creaturile și minionii de bază din junglă care cresc statisticile cs
D
- Dive
- pătrunderea pe teritoriul turnului inamic cu intenția de eliminare
- Dragon pit
- situat pe partea de sud a râului, păzit de 4 elementali și de un dragon antic
- Drake buff
- binecuvântarea unui dragon elemental (final)
F
- Farming
- atribuire Last pentru minioni în scopul obținerii de aur
- Feed
- un jucător hrănește (moare) un alt jucător în mod continuu, obținând astfel un avantaj cumulativ
- First Blood
- primul omor (în timpul jocului)
- Focus
- atacul unui anumit jucător
- Fog of war
- echipa poate vedea doar zona în care este prezentă o unitate/un erou aliat.
G
- Gank
- atac surpriză
- GG
- good game, a fost un joc bun
- Gold
- aurul, moneda jocului, jucătorul poate cumpăra echipament cu el
H
- HP
- health point, viață
I
- Inhibitor
- prin distrugerea lui, sunt invocați super-minioni care se asociază cu valurile de bază
J
- Jungle camps
- o sursă de experiență și de aur, sub forma unor ființe neutre pentru un caracter Jungle
K
- Kill
- Eliminare, omor (dacă este făcută de un singur jucător, nivelurile: Double, Triple, Quadra, Penta)
- Killing streak
- serie eliminatorie
L
- Lane Push, Freeze
- forțarea traiectoriei și înghețarea ei în scopuri tactice
- Lanes
- 3 traiectorii: Top, Mid, Bottom
- Last Hit
- lovitura finală care îl ucide pe adversar
- Level cap
- limita de dezvoltare (18 nivele)
- Level up
- progresie de nivel, 1 punct de aptitudine care se distribuie la fiecare nivel
M
- Magic Armor
- armură, împotriva daunelor magice
- Magic penetration
- valoarea apărării magice pentru fiecare atac de doborâre
- Mana (focus,rage, power)
- resursă pentru vrăji și abilități
- Map
- hartă, teren de joc
- Minion
- unitate de bază, xp și sursă de aur
- Minion wave
- val de NPC-uri aliate controlate de calculator, la fiecare 30 de secunde
- Miss, SS
- un jucător inamic a dispărut de pe traseu
- MOBA
- termen umbrelă pentru jocuri strategice în echipă (LoL, Dota2, Smite, etc.)
- Movement speed
- viteză de deplasare
P
- Passive
- abilitate pasivă
- Pick phase
- faza de selecție
R
- Red buff
- întărire de culoare roșie, bonus de ardere și regenerare (temporar)
- Rift scuttler
- ființe de râu, care asigură vizibilitate și viteză de deplasare (temporar)
- River
- râu care traversează o hartă
- Root
- restricție de mișcare, jucătorul nu se poate mișca
- Runes
- tablă de rune, arbore de abilități pre-construibile (abilități pasive care afectează jocul)
S
- Shop
- magazin la început, de unde se poate cumpăra obiecte
- Shut down
- întreruperea seriei de eliminare
- Siege minion
- unitate mai dură
- Silence
- silențiere, jucătorul nu poate folosi abilitatea
- Skillshot
- capacitatea țintită care poate fi evitată
- Slow
- încetinire, jucătorul se mișcă mai încet
- Snowball effect
- când un jucător sau o echipă obține un avantaj de neoprit
- Soaking
- exploatație xp
- Stun
- amețeală, jucătorul nu se poate mișca și nu poate folosi abilități
- Summoner
- Invocator, persoana jucătorului din joc
- Summoner's spell
- vrajă de invocator, 2 selectabile la începutul jocului
- Summoner's Rift
- harta de bază 5 contra 5
- Super minion
- cel mai puternic minion din joc, invocat după distrugerea unui inhibitor
T
- Talent
- punct de abilitate distribuibil
- Taunt
- jucătorul trebuie să atace un personaj
- TD
- daune adevărate, daune pure, ignoră toate valorile de apărare
- Tower
- un turn care dăunează creaturi inamice aflate în raza sa de acțiune
W
- Ward
- santinelă, asigură vizibilitatea într-o anumită zonă
- WP
- bine jucat
X
- XP
- punct de experiență, necesar pentru dezvoltare